Dlaczego ulotki?

Dlaczego ulotki? To pytanie zadają sobie osoby, które zastanawiają się nad tym, czy reklama za pomocą ulotek przynosi oczekiwane rezultaty. W dobie Internetu, ulotka reklamowa nadal jest wysoce skuteczną formą reklamy. Pozwala dotrzeć do określonej grupy docelowej, świetnie nadaje się do promowania lokalnego biznesu. Jakie są zalety ulotek? Jak sprawić, aby przyciągnęła ona uwagę odbiorców? Wyjaśniamy!

Spis treści:

  • Ulotka jako doskonała forma reklamy
  • Jaki format ulotki wybrać?

Z wpisu dowiesz się, jakie zalety posiada ulotka reklamowa, dlaczego warto zdecydować się na tego typu reklamę oraz jaki format ulotki wybrać.

Ulotka jako doskonała forma reklamy

Bez wątpienia ulotka reklamowa pozwoli na zaciekawienie odbiorców. Jeśli zostanie odpowiednio zaprojektowana, za jej pomocą przekażemy wszelkie niezbędne informacje odnośnie do firmy, jej usług czy produktów. Jeśli poświęcimy czas na stworzenie przemyślanej ulotki, stanie się ona naszą najlepszą wizytówką, która pozwoli na dotarcie do szerokiego grona potencjalnych klientów. Atrakcyjna ulotka zwiększa również świadomość o marce. 

Bardzo ważny jest dobór odpowiedniego formatu ulotki. Powinna się ona mieścić w dłoni. Format to jednak nie wszystko. Skuteczna ulotka reklamowa powinna przyciągać za pomocą chwytliwego sloganu. Zadbajmy również o przykuwającą wzrok grafikę. Dzięki temu reklamowa ulotka pozwoli nam na osiągnięcie celu i wyróżnienie się na tle konkurencji. Zaletą dobrej ulotki jest to, że jest czytelna, przejrzysta, przemyślana i wykonana z wysokiej jakości materiałów. Zadbajmy o to, aby nasza profesjonalna ulotka reklamowa była wydrukowana przez wysokiej jakości drukarnię oferującą najwyższą jakość poligraficznych usług.

Jaki format ulotki wybrać?

Jaki format ulotek wybrać? Najlepszym rozwiązaniem będzie ulotka, która zmieści się w dłoni. Musi być czytelna, dlatego nie może być zbyt mała. Niestety, jednocześnie nie może być zbyt duża, bo może nachalnie przedstawiać oferowane przez firmę usługi. Do najpopularniejszych formatów ulotek należą A7 oraz A6. Z kolei formaty A4, A3 i ulotki kwadratowe warto wybrać wtedy, gdy chcemy przykuć uwagę i kreatywnie zaprezentować informacje. W działalności kolporterskiej, czyli hand to hand, świetnie sprawdza się format A5.