Jakie wyróżniamy rodzaje kolportażu ulotek?

Szukasz profesjonalnego kolportażu ulotek reklamowych? Poznaj najpopularniejsze formy ich dystrybucji. Rozpocznij współpracę z najlepszymi w branży. Warto!

Wstęp
Ulotki reklamowe znane są nie od dziś, a ich popularność nie maleje, a wręcz przeciwnie – stale rośnie. Nic w tym dziwnego, bo i korzyści związanych z profesjonalnym kolportażem ulotek może być naprawdę wiele. Warto poznać więc różne rodzaje kolportażu ulotek, by wiedzieć, który z nich będzie najbardziej dopasowany do naszych potrzeb. Zapraszamy do lektury naszego wpisu!

Streszczenie artykułu
Ulotki reklamowe zaprojektowane przez profesjonalistów, przez nich wydrukowane oraz rozdystrybuowane, zapewniają dostęp do świetnie zaplanowanej i przeprowadzonej reklamy. Warto poznać liczne zalety ulotek kolportowanych bezpośrednio, jak i tych dostarczanych odbiorcom w dystrybucji bezadresowej, adresowej oraz w postaci bardzo atrakcyjnych przesyłek pakietowych. Reklama w takiej formie ma wielką moc informacyjną, jak i promocyjną. Warto z niej skorzystać!

Spis treści
1. Wstęp
2. Ulotki bezpośrednio i nie tylko
3. Pakietowe przesyłki reklamowe

Artykuł
Ulotki reklamowe mimo swojego niewielkiego rozmiaru, mają ogromny potencjał reklamowo – informacyjny. Zamawiając ulotki reklamowe u specjalistów z branży można skorzystać nie tylko z opcji przygotowania unikalnego projektu ulotek, ale zamówić również od razu w jednym miejscu i ich kolportaż. Jak się okazuje jednak rodzajów kolportażu ulotek jest całkiem sporo. Poznajmy te najważniejsze.

Ulotki bezpośrednio i nie tylko
Rozdawanie ulotek bezpośrednio, w popularnych miejscach spotkań czy często uczęszczanych ciągach komunikacyjnych, nikogo dziś nie dziwi. To bardzo popularna i chętnie wybierana forma reklamy, skupiająca się na tym, by dotrzeć z ulotką reklamową prosto do rąk własnych odbiorców. Nie jest jednak tak, że zlecić można wyłącznie kolportaż bezpośredni. Równie dużym zainteresowaniem wśród klientów agencji reklamowych cieszą się też ulotki dostarczane w dystrybucji pośredniej – adresowej lub bezadresowej. Te pierwsze trafiać będą do konkretnych odbiorców z listy dotychczasowych klientów reklamodawców. Kolportaż bezadresowy z kolei opierać się będzie na dobrze zaplanowanym roznoszeniu ulotek, które trafiać będą nie tylko do skrzynek pocztowych odbiorców, ale również lądować będą pod drzwiami mieszkań czy w specjalnych koszach reklamowych, które znaleźć można na klatkach schodowych w blokach. W ten właśnie sposób osoby odpowiedzialne za kolportaż ulotek docierają z zamówionymi przez reklamodawcę materiałami reklamowymi do naprawdę licznej grupy odbiorców.

Pakietowe przesyłki reklamowe
Dużą popularnością wśród reklamodawców cieszą się również atrakcyjnie wyposażone pakietowe przesyłki reklamowe. Te są chętnie otwierane przez odbiorców – nie ma w tym absolutnie nic dziwnego. Przesyłki tego rodzaju bowiem zawierają liczne kupony rabatowe i korzystne zniżki, a do tego także pakiet powiązanych tematycznie ulotek reklamowych. Tym samym zwiększa się realne zainteresowanie klientów skorzystaniem z reklamowanej oferty. Bo czy nie warto skorzystać z poznania nowych produktów, czy usług, jeśli można je dostać taniej, niż w standardzie?