Warto inwestować w ulotki

Jeżeli szukasz skutecznego sposobu na promocję i reklamę własnej marki, nie mogłeś trafić lepiej. Z tego artykułu dowiesz się kilku niezbędnych informacji związanych z tym, że warto inwestować w ulotki w reklamowe. Te uważane za relikt rozwiązanie, jest najbardziej bezpośrednią i dobrą formą prezentowania swoich usług. Zapraszamy do lektury.

Ulotka to doskonała forma reklamy

Mimo tego, że żyjemy w dobie internetu i wszystkie informacje możemy znaleźć w sieci, to według wielu minusem takiego rozwiązania jest brak kontaktu z drugim człowiekiem. Bezpośrednia forma dialogu pozwala znaleźć odpowiedź na każde pytanie i zacieśnia więzi międzyludzkie. Jest to szczególnie istotne w kontekście budowania własnej marki. Idealna ulotka potrafi w skondensowanej formie zaciekawić odbiorców, jak i przekazać dostateczną ilość informacji o firmie i oferowanych przez nią usługach. To forma wizytówki, która ma szansę dotrzeć do szerokiego grona potencjalnych klientów i zwiększy wiedzę na temat marki.

Styl i format ulotki

Należy jednak pamiętać, że aby ulotka mogła zainteresować daną osobę, powinna spełniać kilka podstawowych kryteriów. Na początku zadbaj o to, aby mieściła się w dłoni i znajdowały się na niej informacje przedstawione w ciekawy nieszablonowy i przejrzysty sposób. Brzmi skomplikowanie? Wcale takie nie jest. Wystarczy, że przejdziesz się po rynku swojego miasta i zbierzesz kilka ulotek rozdawanych w pobliżu restauracji czy klubów. Na tej podstawie sam możesz ocenić, która z nich najbardziej do Ciebie przemawia i dlaczego? Czytelne, przejrzyste, przemyślane i wykonane z wysokiej jakości materiałów ulotki, potrafią przyciągnąć uwagę klienta i zachęcić go do skorzystania z naszych usług.

Równie istotna, jak treść jest format ulotki. Najlepszym i sprawdzonym rozwiązaniem jest zachowanie złotego środka. Należy unikać dużych reklam, ze względu na fakt, że są nieporęczne i zazwyczaj szybko lądują w najbliższym koszu. Ciekawa grafika, wyraźne napisy i treść przedstawiająca w pigułce co znajduje się w naszej ofercie, jest w stanie zaciekawić odbiorcę. Eksperci polecają druk ulotek w formacie A7, A6, natomiast formaty A4 i A3 oraz kwadratowe należy wybierać w momencie, w którym chcemy popuścić wodze kreatywności. Na trzeba podkreślić, że jeżeli planujesz kolportaż z ręki do ręki, postaw na format A5.

Inwestycja warta świeczki

Warto inwestować w ulotki nie tylko ze względu na fakt, że są skuteczną i bezpośrednią formą reklamy, ale przede wszystkim nie obciążają w dużym stopniu naszego budżetu. Dodatkowo kierując się konkretnymi wytycznymi, możemy kolportować je do wybranej grupy docelowej, nie martwiąc się tak jak w przypadku reklamy internetowej, że trafi ona do osób, które nigdy nie miały i nie będą miały nic wspólnego z naszymi usługami. Przed oddaniem produktu do druku, należy jednak pamiętać o wszystkich wymienionych przez nas kwestiach.