Jakie gadżety reklamowe?
Jakie gadżety reklamowe będą najlepsze? To pytanie zadaje sobie wielu właścicieli firm. Wbrew pozorom, promocja oparta na nowych technologiach wcale nie oznacza, że mamy zrezygnować z tradycyjnych działań marketingowych. Nadal na topie są różnorodne reklamowe gadżety: długopisy, kubki, termosy, smycze, zapalniczki, zapachy samochodowe. Tego rodzaju firmowe gadżety są nadal jednym z kluczowych elementów budowania marki. Warto postawić na oryginalne, wysokiej jakości przedmioty, dzięki którym klient szybko nie zapomni o naszej marce.
Spis treści:
- Gadżety reklamowe instrumentem budowania marki
- Jak wybrać idealne gadżety reklamowe?
Z wpisu dowiesz się, dlaczego warto inwestować w gadżety reklamowe oraz jak wybrać te najlepsze, dzięki którym marka na długo pozostanie w pamięci odbiorcy.
Gadżety reklamowe instrumentem budowania marki
Nie ulega wątpliwości, że jednym z kluczowych warunków przesądzających o sukcesie firmy jest jej widoczność. To dlatego dbamy o dobrą stronę internetową, logo itp. O ile strona www pozwala zwrócić uwagę na firmę, gadżet reklamowy to jeden ze sposobów, aby klient o niej pamiętał.
Gadżety reklamowe powinny być oryginalne i użyteczne. Jeśli są funkcjonalne i cieszą oko, klient chętnie będzie z nich korzystał. Trzeba również pamiętać o tym, że firmowy gadżet pełni funkcję upominku. Chyba każdy lubi dostawać prezenty. Może to być drobiazg, jednak zawsze kojarzy się z miłym gestem. Obdarowując kogoś, dajemy wyraz sympatii.
Jak wybrać idealne gadżety reklamowe?
Przede wszystkim gadżet reklamowy musi kojarzyć się z branżą. To dlatego np. producent napojów może postawić na otwieracz, z kolei deweloper na breloczek do kluczy. Zastanówmy się także, na jaką okazję wybieramy gadżet reklamowy. Podczas eventów dobrze sprawdzą się cukierki czy czekoladki. Inne gadżety podarujemy przy podpisaniu umowy, a inne na specjalne okazje, np. Boże Narodzenie.
Ile kosztują gadżety reklamowe? Obecnie mamy naprawdę szeroki wybór, dlatego można wybrać przedmioty zarówno po kilkadziesiąt groszy za sztukę, jak i kilkaset złotych. Najlepiej, aby przedmiot pozostawał w zasięgu wzroku klienta. To dlatego dobrze sprawdzają się kubki czy długopisy, z których po prostu korzysta się na co dzień.