Czy warto promować firmę za pomocą gazetek reklamowych?

Gazetka reklamowa to obowiązkowy element promocyjny wielu firm z branży handlowej. Może być dystrybuowany bezpośrednio do drzwi lub skrzynki pocztowej potencjalnego klienta lub w sklepie. Czy warto wdrożyć gazetkę reklamową do swojej strategii promocyjno-komunikacyjnej? Podpowiadamy.

Dlaczego warto postawić na gazetki reklamowe w swojej firmie?

1. Większy zasięg

Gazetki reklamowe zapewniają generowanie bardzo dużych zasięgów przy prawidłowej dystrybucji (door-to-door) lub znacznej liczbie placówek (ekspozycja w sklepie) co również przekłada się na rzecz najistotniejszą: konwersję. Według badań, 50 procent konsumentów przygotowuje się do większych zakupów, czytając papierowe wydania gazetek reklamowych. Wśród osób przeglądających gazetki występuje wiele osób starszych (bo niekorzystających z Internetu), ale należy podkreślić, że wśród czytelników jest dużo osób młodszych (18-24 lata) – ponad 11 procent.

2. Możliwość zaprezentowania szerszej oferty

Dzięki gazetkom reklamowym możesz zareklamować wiele produktów jednocześnie, co jest niemożliwe do zrealizowania w przypadku innych kanałów komunikacji, chociażby tych związanych ze światem digital. Wszystkie promocje znajdują się w jednym miejscu – cóż za wygoda dla konsumenta!

3. Kreowanie marki

Gazetki reklamowe skutecznie przywiązują klientów do marki, ponieważ są regularnie wydawane. Dzięki temu ich zbieranie i czytanie staje się dla wielu przedzakupowym „rytuałem”. W ten sposób marka daje się zapamiętać, a za pomocą gazetki może to robić tak, jak chce. Idealne rozwiązanie dla personal brandingu!

Ile kosztuje gazetka reklamowa?

Trudno jest jednoznacznie określić cenę wytworzenia gazetki reklamowej, ponieważ ma wiele składowych (graficy, drukarnie itp.), a cennik drukarń pozostaje objęty tajemnicą handlową. Patrząc jednak na powyższe zalety, można być pewnym, że koszt się zwróci. I to w niedługim czasie!

Sprawdź miasta w których działamy np Wrocław.