Gdzie roznosić ulotki?

Promowanie firmy, działań marketingowych lub jakiegoś wydarzenia jest kwestią istotną. Ponieważ po części od promocji tych rzeczy zależy ich powodzenie, dlatego tak ważne jest, aby obrać skuteczną strategię marketingową. Jednym z narzędzi są ulotki. Czy wiesz, w jaki sposób i w jakich miejscach roznosić ulotki reklamowe?

Spis treści

Ulotka – miejsce na reklamę

Co powinno znajdować się na ulotce?

Jak stworzyć własną ulotkę?

Ulotki promocyjne – jak je roznosić?

Gdzie roznosić ulotki?

Kolportaż ulotek reklamowych

Podsumowanie

Ulotka – miejsce na reklamę

Dotarcie do potencjalnych klientów biznesowych jest rzeczą bardzo ważną. Właśnie dlatego coraz częściej ulotki drukowane są jako narzędzie marketingowe. Druk ulotek to obszar, który jest stale eksplorowany od dawna. Dlaczego? Ponieważ ulotki reklamowe to doskonały sposób na reklamę Twojej firmy czy jakiegoś przedsięwzięcia. Ulotki proste mogą być atrakcyjne dla szerokiego grona odbiorców. To materiał reklamowy, który warto wprowadzić do oferty na stronie www.

Co powinno znajdować się na ulotce?

Warto zdać sobie sprawę z tego, że reklamy w cale nie muszą występować jako plakaty, czy posty w dużym formacie. Reklama dostępna jest w różnych formatach. Produkt i projekt muszą odpowiadać Twoim możliwościom i potrzebom. Zastanawiasz się, co powinny zawierać wydruki i pliki, katalogi z projektem? Idealne rozwiązanie to przemyślenie wykorzystania dostępnych w sklepie produktów czy usług. Wydruk musi zawierać istotne informacje o stronie czy ofercie, a także ułatwiające zamówienie produktu. Zamówienie musi uwzględniać to, jak produkty (ulotki czy kalendarze) będą wyglądać. Czyli np. wybór papieru – czy to będzie papier soft touch, papier kredowy, czy kreda mat lub kreda błysk.

Jak stworzyć własną ulotkę?

Oferta drukarni jest bogata. Aby zaprojektować ulotkę musisz wiedzieć, nie tylko, co w niej umieścisz, ale także na jakim papierze zostanie wydrukowana. Katalogi szyte, ulotki składane, plakaty na papierze offsetowym? Nie chcesz, aby wydruk był pusty? Produkty należy zaprojektować. Jeśli zależy Ci np. na technice cyfrowej czy papierze kredowym to musisz zobaczyć, czy konkretna drukarnia internetowa czy stacjonarna ma taki projekt czy format produktów. Jeśli w ofercie drukarni nie znalazłeś produktu (np. papier kreda mat czy z lakierem UV), to szukaj dalej. Aby ulotka była dopracowana możesz skorzystać z narzędzia, jak np. artboard created with sketch (lub shape created with sketch), dzięki czemu druk ulotek będzie łatwiejszy.

Ulotki promocyjne – jak je roznosić?

Druk ulotek to jedno, ale później ulotki reklamowe muszą zostać rozprowadzone. Niezależnie od tego czy zdecydujesz się na ulotki składane, druk dwustronny czy papier offsetowy musisz wiedzieć, że materiały muszą dotrzeć do potencjalnych klientów. To jaki format mają produkty ma znaczenie.

Gdzie roznosić ulotki?

W zarządzaniu reklamami zajmuje się agencja reklamowa. Jednak po odebraniu z druku ulotek możesz je roznosić. Czasami warto zweryfikować rodzaj papieru ulotki. Dlaczego? Ponieważ niektóre z nich mogą mieć formę naklejki (wtedy przyklejenie w strategicznych i dozwolonych miejscach jest dobrym posunięciem). Istotny jest także format (np. własny wymiar ulotki). Od niego po części zależeć będzie czy możliwe jest rozdawanie produktu.

Kolportaż ulotek reklamowych

Ważne, aby pamiętać, że dla Klientów istotne jest to, co dostają. Dlatego jakość wydruków ma znaczenie. Produkt nie powinien być zniszczony, potargany czy zalany wodą. Niezależnie od tego, czy rozdajesz ulotki reklamowe, banery czy wizytówki musisz zadbać o jakość i kondycję materiałów reklamowych.

Podsumowanie

Drukarnie w atrakcyjnej cenie przygotują ulotki reklamowe. Bogata oferta rozwiązań, np. druk offsetowy, papier kredowy, papier soft touch czy nowoczesne technologie druku sprawiają, że zamówienia są coraz bardziej spersonalizowane. Jednak nie samo drukowanie jest ważne. Istotne jest późniejsze rozprowadzenie Twojej oferty.