Dlaczego warto reklamować się za pomocą ulotek?

Ulotka może być świetną reklamą dla Twojej firmy, jednak kampanie z ich udziałem należy przeprowadzać z głową. W tym wpisie podpowiadamy, dlaczego opłaca się reklamować za pomocą ulotek oraz jakie cechy powinna mieć dobra ulotka reklamowa.

Reklamowanie się za pomocą ulotek – korzyści

Największym plusem ulotek jest bez wątpienia fakt, że dzięki nim możesz trafić do dużej liczby odbiorców – zarówno tych przewidywanych, jak i nowych, którzy mogą się zdecydować skorzystać z Twoich usług lub produktów dopiero po przeczytaniu ulotki. Taka forma reklamy to także dobry sposób, by wbić się w świadomość ludzi i dać się zapamiętać.

Kolejną zaletą ulotek reklamowych jest niski koszt produkcji. Możesz mieć wiele tysięcy ulotek za niewielkie pieniądze. Poza tym można wydrukować je szybko i w sporym nakładzie.

Od Ciebie zależy, jak będzie wyglądać ulotka i jakie informacje będzie zawierać – masz więc całkowity wpływ na to, jak wygląda reklama. Istnieje jednak kilka zasad dobrej ulotki, która zwiększa szanse na sprzedaż.

Jak powinna wyglądać dobra ulotka?

Ciekawa oprawa graficzna. Wykorzystaj do tego kolory, unikatowe czcionki czy obrazki. Spraw, by ulotka rzucała się w oczy nawet z daleka! Uważaj jednocześnie, by nie osiągnąć efektu odwróconego od zamierzonego – najważniejsze, by ulotka wciąż była czytelna.

Krótkie teksty. Zapomnij o rozpisywaniu się – po pierwsze, na ulotce nie ma na to miejsca, po drugie – nikomu i tak nie chce się jej czytać od deski do deski. Pisz konkretnie, ale ciekawie. Możesz do tego celu zatrudnić profesjonalnego copywritera, który z pewnością poradzi sobie ztym zadaniem.

Wykorzystanie dwóch stron ulotki. Z jednej strony umieść interesującą grafikę i chwytliwe hasło, zaś z drugiej opisz krótko Twój produkt lub usługę oraz najważniejsze korzyści, jakie wynikają z jej skorzystania.

Dane kontaktowe. Choć ich obecność na ulotce wydaje się oczywista, umieszczenie danych kontaktowych często jest zapomniane na rzecz tekstów sprzedażowych. Podaj koniecznie nazwę firmy, adres, numer telefonu i e-mail.