Na tapecie: kolportaż ulotek. W jaki sposób można dystrybuować te materiały reklamowe?

Kolportaż ulotek, czyli ich dystrybucja, może okazać się strzałem w dziesiątkę, jeśli chodzi o promocję Twojej firmy. Najpierw musisz jednak przemyśleć jego strategię. Poznaj zatem możliwości dystrybuowania ulotek i wybierz ten, który przyniesie Ci pożądane efekty.

Rozdawanie ulotek przechodniom

Zdecydowanie najpopularniejszą formą kolportażu tego rodzaju materiałów promocyjnych jest ich rozdawanie przechodniom mijanym na głównych ulicach miast. I nic w tym dziwnego – działania takie umożliwiają dotarcie do ogromnej liczby potencjalnych klientów w stosunkowo krótkim czasie. Może właśnie wśród tych tysięcy osób, którym została wręczona ulotka danego dnia, znajdzie się choć jeden ważny dla Twojej firmy klient?

Kolportaż ulotek do bloków i domów

Kolejnym sposobem na dystrybucję ulotek jest jej dostarczanie do domów i bloków. Można to zrobić, wrzucając ulotkę do skrytek pocztowych lub bezpośrednio do drzwi każdego mieszkańca. W ten sposób masz większą pewność, że ulotka zostanie przeczytana i być może właśnie przyciągnie potencjalnego klienta. Wiesz też, kto jest odbiorcą materiałów reklamowych, więc możesz dopasować je pod konkretną grupę odbiorców.

Dystrybucja ulotek do siedzib firm i biurowców

Dlaczego dostarczanie ulotek do biurowców i siedzib korporacji to dobry pomysł? Przede wszystkim dlatego, że w takich miejscach codziennie można zauważyć ogromną liczbę osób – pracowników, klientów firm, tzw. osoby przechodzące itp. Poza tym ulotka kierowana bezpośrednio do danej firmy, która wpisuje się w profil Twojego potencjalnego klienta, np. właściciel firmy IT, ma szansę zostać zauważona i wykorzystana do skontaktowania się z Tobą.

Rozmieszczanie ulotek w placówkach usługowych i oświatowych

Z rozmieszczaniem ulotek w różnego rodzaju szkołach, przedszkolach, a także w punktach handlowo-usługowych jest podobnie jak w przypadku biurowców. Istnieje większe prawdopodobieństwo, że zobaczy ją Twój odpowiednio sprofilowany klient, np. rodzice dzieci (jeśli prowadzisz firmę z meblami dziecięcymi) albo kawiarnia (tutaj zachodzi wręcz dowolność branży). Wykorzystaj to!